امیر سرتیپ صادقی گوغری گفت: به عنوان کشوری مستقل و مقتدر، حاضر به مذاکره در حوزه توان تدافعی خود بویژه در حوزه موشکی نیستیم و نخواهیم بود و با قدرت، توانایی‌های خود را روز به روز ارتقا بخشیده و پبگیری خواهیم کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که ارتش این کشور هنوز گزارش‌ها درباره حمله نیروهای کی‌یف به منطقه خرسون(تحت کنترل روسیه) را تایید نکرده است.
وزارت دفاع روسیه از رایزنی و گفت‌وگوی معاون وزیر دفاع این کشور با همتای ایرانی خود درباره اوضاع بین‌المللی و همکاری‌های نظامی خبر داد.
معاون وزیر دفاع اوکراین اعتراف کرد که مقامات کی‌یف در پاییز ۲۰۲۲ به پل کریمه حمله کرده بودند.
جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، گفت: وزیر کشور از یک معاون سیاسی که کار اشتباهی می‌کند، دفاع می‌کند؛ هیأت رئیسه مجلس بر اساس آیین نامه داخلی باید از کیان مجلس دفاع کند؛ استیضاح به شما تحویل داده شده، چرا این استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که «بزرگ‌ترین ضربه و حمله اصلی» ارتش کی‌یف به روسیه در راه است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی در گذشت جهانگیر طلایی‌نیک، برادر سردار رضا طلایی‌نیک معاون توسعه و برنامه‌ریزی مدیریت و امور مجلس وزارت دفاع را به وی تسلیت گفت.
معاون وزیر دفاع روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: فعالیت‌های هسته‌ای روسیه ماهیت دفاعی دارند.
معاون وزیر دفاع آمریکا می‌گوید که پنتاگون از جنگ در اوکراین درس‌های ارزشمندی گرفته که در صورت رویارویی احتمالی با چین می‌تواند از آن استفاده کند.
معاون وزیر دفاع انگلیس تایید کرد که دولت این کشور، پیش‌تر انتقال مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده به اوکراین را آغاز کرده و این مهمات هم‌اکنون به کی‌یف رسیده است.
معاون وزیر دفاع از آمادگی مرکز مین‌زدایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی خود خبر داد.
معاون وزیر دفاع آمریکا تأکید کرد که ناو هواپیمابر در راه بازگشت به ایالات متحده از اروپا بود، اما فرماندهی نظامی تصمیم گرفت موقعیت این ناو را تغییر دهد «به طوری که در موقعیتی نزدیک‌تر به سوریه قرار گیرد».
هیئتی به سرپرستی وزیر دفاع پاکستان به منظور دیدار با مقامات طالبان وارد کابل شد و با معاون نخست‌ وزیر طالبان گفتگو کرد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود:علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره‌ای از وزارت دفاع، سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
معاون وزیر دفاع آمریکا (پنتاگون) در امور سیاسی امروز در جریان سفر به غرب آسیا گفت: مسکو می‌خواهد دفاع هوایی اوکراین را فرسوده کند.
معاون وزیر خارجه زیمبابوه در حاشیه "نخستین نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد" در تهران، با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.
معاون اول رئیس‌جمهور برای دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی امروز مجلس حضور یافت.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از برکناری «دیمیتری بولگاکوف» و جانشینی «میخائیل میزینتسف» به عنوان معاون وزیر دفاع این کشور خبر داد.
معاون منابع انسانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز از رگ گردن به دشمن نزدیک تر هستیم و قادر هستیم دست متجاوز هر زیاده خواهی را مقتدرانه قطع کنیم.
وزیر دادگستری ترکیه اعلام کرد که این کشور در حال آماده شدن برای اعمال محدودیت‌های موقتی برای افزایش سالانه اجاره بهای مسکن است که در بحبوحه افزایش تورم صورت می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ